Pijn is fijn, of toch niet?

29 augustus 2015 - Lima, Peru

Buenos dias!

Waar was ik gebleven? O ja. Woensdag zijn we mee geweest naar de gebedsgroep van mijn gastmoeder. Wat bijzonder! Het was een beetje Evangelisch Katholiek. Veel zingen en dansen. Later werden we nog door een klein oud vrouwtje gezegend. Heel bijzonder.

Donderdag hebben we ontbeten bij een vrouw van de gebedsgroep. Daar hebben we kennis gemaakt met haar dochter, Monica, die 3 maanden in Rotterdam heeft gestudeerd. Vrijdag heeft ze ons meegenomen naar een soort sportschool waar we Crossfit hebben gedaan. We hebben allemaal nu écht spierpijn!
Donderdag zijn we verder  met mijn gastmoeder naar een museum geweest. Het Nationaal Museum van Archeologie, Antropologie en Geschiedenis in Lima. Het was op zich leuk om heen te gaan maar we waren het snel zat.

Vrijdag ochtend hebben we dus gesport en 's middags zijn we met de gastvader en broer van Derkje en Lineke naar het centrum van Lima geweest. Was erg gezellig. Alle museums waren die dag gratis dus we hebben nog snel door een paar museums en een kerkje gelopen. 's Avonds heeft de gastmoeder van Derkje en Lineke, die ook onze contactpersoon is, Anamaria ons mee genomen naar een Peruaans/Japans theater. Zij ging helemaal los! Was ontzettend leuk om te zien. Wij hebben er ook maar het beste van gemaakt en veel lol gehad.

Al met al is het hier ontzettend leuk en hebben we het heel erg gezellig!

We gaan nog niet naar huis, nog lange niet! :)

1. Ruud:
    30 augustus 2015
    Hallo Annet, we gaan je belevenissen daar volgen. Veel plezier!
    Groeten, Ruud Bloksma en Bloksmaboys.