Eat, sleep, study --> repeat.

2 september 2015 - Lima, Peru

Buenas Tardes!

Alweer meer dan een week hier, wat gaat de tijd snel!

Gisteren weer een leuke stage dag gehad. Ik heb bij miss Abigail (probeer dat maar eens op z'n Spaans uit te spreken... ) meegelopen. Wat is zij georganiseerd! Daar kan ik heel wat van leren. Telkens probeerde ze in haar gebrekkig Engelse tussendoor uit te leggen wat ze deden, super lief! Zo begrijp je veel meer van wat er allemaal gaande is.
Na stage meteen door naar de Universiteit, voor een college van 3 tot 7 in het Spaans.
Maar wat was het leuk :)
Het was gezellig met de medestudenten en ze hebben me geholpen om een 'presentatietje' te geven in het Spaans.

Vandaag weer een stagedag. En het is woensdag, dus lopen er 4 blonde kopjes door de school.Het zijn de kinderen van een Nederlandse missionaris. Wat zien ze er leuk uit tussen alle Peruanen! Vandaag ook stage gelopen in de klas van het oudste kind.(11 jaar) Meteen ook al een lesje gegeven, super leuk :)

De kinderen moeten naar school elke dag al hun boeken mee naar school en naar huis sjouwen. Ze hebben dus ook allemaal een trolleytas. Zelfs de lieve, kleine kleutertjes. Maar de school is ontzettend groot en heeft veel trappen, dus wat doen je dan met je trolley? Rampdedampedam de trap op trekken. Ik weet niet waar ze die dingen hier van maken dat ze het elke dag overleven.

Nu begrijpen we opeens eindelijk dit liedje!
https://www.youtube.com/watch?v=HByC4KRTr6k  (vanaf 1,35)

1. Rosaly:
    3 september 2015
    Leuke verhalen om te lezen Annet! Fijn dat je het naar je zin hebt daar:)!
  2. B.Nagelhout:
    3 september 2015
    Annet, ik geniet van je leuke verhalen. Fijn dat je het naar je zin hebt. Toch niet te veel hé?

groetjes oma N
  3. Jan:
    4 september 2015
    Dag Annet,
    Mooi en herkenbaar verhaal weer. Doe de fam. Kleinbloesem de groeten mocht je ze zien.

Groeten,

Jan
  4. Diny ras:
    6 september 2015
    Hoi Annet.
    Wat leuk om je reis/stage ervaringen te lezen. Geniet van alles wat op je afkomt en de taal krijg je zo onder de knie.
    Groeten Diny Ras.